Журналісти посилаються на внутрішнє листування Wall Street Journal та низку авторитетних документів. За шахрайською схемою розкуплений тираж Wall Street Journal різко зростав, а відтак зростали і тарифи для рекламодавців, і ціни для читачів, і загальна авторитетність видання.

Оборудку патронував Ендрю Ленгхофф, директор Dow Jones, материнської компанії Wall Street Journal. Він уже подав у відставку. Провернувши свою схему, Ленгхофф передовсім намагався збільшити обсяги продажів у Євросоюзі, Росії та Африці.

Як з’ясувалося, підставні компанії скуповували 41 відсоток європейського тиражу, тобто близько 31 тисячі екземплярів щодня. З 2008 до 2010 року все йшло як по маслу, і лише минулого року схема дала перші збої і підставні компанії почали виходити з гри.

Для Руперта Мердока, власника Wall Street Journal, цей скандал далеко не перший на рахунку. Кілька місяців тому припинив роботу його таблоїд News of the World. Видання займалось таємним прослуховуванням телефонних розмов.