Ідея створити справді народний автомобіль прийшла в голову геніальному конструктору Фердинанду Порше на початку 1930-х років. Втілити в життя задум допомогла влада – офіційно Porsche отримав замовлення на побудову сучасного легкового автомобіля у 1934 році.

Прототип вийшов надзвичайно вдалим, і вже за два роки VW30 – знаменитого бітла – запустили в серійне виробництво. Проте для масового випуску машин потрібне було спеціалізоване підприємство. Саме тому уряд третього рейху виділив кошти на побудову заводу.

Під час війни завод, як і всі німецькі підприємства, справно працював на перемогу. Коли в 1945 році Німеччина капітулювала, Volkswagen опинився в руках американців. Надзвичайно вдалі конструкторські рішення сподобались новим власникам заводу. І народні автомобілі один за одним знову почали сходити з конвеєра.

Завдяки відмінному маркетингу, ідеальній якості та постійному оновленню асортименту концерн стрімко розвивався з року в рік. Інвестори конкурували за право вкладати гроші в завод, тому для Volkswagen не були страшні кризи та конкуренти.

Щороку концерн випускає кілька мільйонів автомобілів. В планах Volkswagen – нарощення об'ємів та розвиток виробництва.