Дуже часто, замість звичних букв, Google пропонує нам різноманітні арт-ворки і авторські логотипи. Нещодавно, в день літнього сонцестояння замість звичних різнокольорових літер найпопулярніший пошуковий сервер світу запропонував роботу японського художника Такаші Муракамі – одного з найяскравіших діячів cучасного образотворчого мистецтва. Творчість Такаші вдало балансує між авангардом та примітивізмом, вишуканістю та доступністю. В рамках цього посту я згадав про найяскравіші роботи Такаші, а також поділився ними з вами. Вам залишається, лише натискати кнопку play. А розпочати хочеться саме з логотипу для Google, про який ми згадували з самого початку

Такаші Муракамі і Каньє Вест

Одним з найпалкіших фанатів японського художника (якого, до речі, відносять до стилю нео-поп) – є американський репер та шоу-мен Каньє Вест, який повністю довірив оформлення свого третього альбому Graduation – японскому художнику. Результат вийшов яскравим та насправді креативним, а музикант і художник продовжили свою спільну роботу. Все це вилилось навіть у відеокліп на пісню "Good Morning", яку ми великодушно дозволяемо вам переглянути.

Такаші Муракамі і Louis Vuitton

Відомий французький бренд, який спеціалізується на виробництві дорогих сумок та саквояжів – також попрацював з японським художником. Такаші приклав свою руку до переробки класичного логотипу LV, а також створив короткий анімаційний фільм, де головна героїня, проходячи повз магазин Louis Vuitton потрапляє у новий світ, де реальність - різнокольорова, абстрактна і прикрашена фірмовими логотипами французької марки. Свіже рішення для культового бренду!

Такаші Муракамі і Київ

А закінчити хочеться на вітчизняній ноті (чи немає такої ноти в цьому слові?!), бо, і в нас в країні проходять дійсно актуальні арт-події. В 2010 році в Києві в Пінчук Арт-центрі пройшла виставка Такаші Муракамі. Дуже шкода, що не дуже багато людей було проінформовано, але все ж цю подію можна сприймати як +1 для мистецької репутації нашої країни. В якості бонусу – відеоінтерв’ю.