Як говориться у вступній статті редакції, автором якої став Метт Бріттін, відповідальний за бізнес Google у Великобританії, "у світі, де все постійно і швидко змінюється, людям потрібен час на те, щоб подумати".

Перший випуск журналу, назву якого можна перекласти як "Думай щоквартально", присвячений проблемам інформації, фактів і даних.

"Як вам знайти те, що змінить ваш бізнес в болоті різної інформації? Ми сподіваємося, що ви знайдете натхнення в Think Quarterly", — йдеться в листі Метта Бріттіна.

Google позиціонує свій новий проект як "унікальний комунікаційний інструмент, який збере разом кращі "голови" світу для того, щоб обговорити проблеми бізнес-спільноти".

Наступний випуск журналу вийде в травні; далі — в липні та жовтні, тобто раз на квартал.