Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

"Громадське" звинувачує Скрипіна у виведенні частини коштів

14:00, 19 січня 2016 14969 Читать новость на русском
Роман Скрипін
Роман Скрипін / hubs.ua

Наглядова рада громадської організації "Громадське телебачення" звинувачує журналіста Романа Скрипіна у встановленні одноосібного контролю над рахунком із пожертвами, а також доменним ім'ям hromadske.tv.

Про це йдеться у заяві Наглядової ради ГО "Громадське телебачення", оприлюдненій на сайті "Громадського".

"Наглядовою радою ГО "Громадське телебачення" під час виконання своїх обов’язків, передбачених статутом, було встановлено, що частина ресурсів ГО одноосібно контролюється одним членом організації – Романом Скрипіним", — сказано в заяві.

Як зазначається, мова йде про доменне ім’я hromadske.tv; рахунок PayPal, на який надходили добровільні пожертви, а також кошти, отримані за використання контенту "Громадського" на YouTube.

Загальні збори громадської організації надіслали Роману Скрипіну вимоги, серед яких — передати права на доменне ім’я, а також надати звіт про надходження та використання коштів і передати ГО зазначені гроші, однак у встановлені терміни цього не було зроблено.

"Натомість Роман Скрипін поширив анонс, з якого випливає можливість нецільового використання коштів доброчинців ГО "Громадське телебачення". Фактично, за гроші, які належать ГО "Громадське телебачення", може бути профінансований проект, який не підзвітний ГО "Громадське телебачення" ні як його структурний підрозділ, ні як третя сторона, яка отримала право на використання бренду hromadske", — сказано у заяві.

Тепер "Громадське телебачення" планує задіяти правоохоронні органи як в Україні, так і в юрисдикціях країн, де були зареєстровані рахунки, зокрема PayPal та/або країн звідки здійснювались пожертви для запобігання порушення прав жертводавців, якщо вимог так і не буде виконано.

Нагадаємо, раніше "Громадське" заявило, що рішення про фінансування анонсованого Скрипіним проекту "Громадське.Київ" не ухвалювалося, згоди на використання бренду та логотипу "Громадського" організація не надавала.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук