Компанія не лише втримала позиції, а й закріпилась як потужний гравець у категоріях побутової хімії, гігієни та догляду за домом. Історія Гютерсон Україна – це про нові можливості навіть тоді, коли здається, що ринок "зупинився". Чому це про відповідальність перед споживачем і стабільність національного виробництва, розповідає 24 Канал.
Зауважте Українські бренди, які стали відомими у світі після 1991 року
Хто такі Güterson (Гютерсон) Україна?
Це сучасна українська виробнича компанія, що створює високоякісну продукцію в категоріях побутової хімії, засобів гігієни та догляду за домом. Гютерсон Україна поєднує європейські стандарти якості та безпечності з українською гнучкістю.
Переважна більшість товарів торгових марок Гютерсон Україна проходять повний цикл виробництва. Від розробки рецептур до випуску готової продукції, кожен етап контролюється всередині компанії. Це гарантує стабільну якість і дозволяє миттєво адаптувати продукти до нових потреб ринку.
Виробничі потужності, сучасне обладнання, перевірені формули без фосфатів, хлору та заборонених консервантів, – усе це дає змогу компанії не просто задовольняти запити споживачів, а перевершувати їх.
Компанія Гютерсон Україна впроваджує інновації, щоб відповідати очікуванням споживачів, – як підкреслює директорка з маркетингу Олена Окара, "ми прагнемо, щоб кожен продукт не лише задовольняв потреби, а й перевершував очікування".
У портфелі компанії – 6 потужних торгових марок:
Chisto – бренд-лідер у категорії household в Україні. У 2024 році досяг показників вироблених одиниць в понад 5 мільйонів. Продукція отримала низку відзнак, як-от "100 кращих товарів України", "Золота Фортуна", та високу оцінку Центру незалежних споживчих експертиз "ТЕСТ".
Maxi Power – більше, ніж просто ефективна побутова хімія. Це бренд, який формує культуру догляду за домом. У портфелі – широка лінійка засобів для кухонних поверхонь, ванних кімнат, скла та прочистки труб. Та справжнім флагманом залишаються засоби для миття посуду. Саме Maxi Power одним з перших в Україні вивів на ринок сезонні аромати в категорії засобів для миття посуду, зібравши понад 1 мільйон вироблених одиниць у 2024 році. А вже у 2025-му бренд зробив сміливий крок у нову категорію – капсули для прання з безпечною формулою для тканин та високою ефективністю.
Maxi Power формує культуру догляду за домом / Фото, надане 24 Каналу
Chicolino – підгузки, створені на сучасному італійському обладнанні за підтримки та консультуванню італійських експертів, мають систему Double Stream, що гарантує комфорт та надійність для малюків. В 2016 році було придбано італійське обладнання та в 2021 році запатентовано технологію Double Stream.
DINObaby – дитяча гігієна преміум якості за доступною ціною, з тією ж системою Double Stream, яка вже встигла стати маркером ефективності.
Fesco – бренд догляду за ротовою порожниною, що пропонує зубні пасти з інноваційними компонентами (PAP+, гідроксиапатит, ксиліт) та натуральними екстрактам, та продукти без лаурилсульфат натрію (SLS). Лінійка доповнена щітками для дорослих і дітей та зубними нитками.
Waider – нова лінія антисептичних засобів антибактеріальної дії з цитратом срібла, що знищують до 99% бактерій. Формули створені з фокусом на безпечність і ефективність: рідке мило містить унікальні компоненти Piroctone Olamine та Silver Citrate, відомі своїми антимікробними властивостями. Без парабенів, фенолу чи формальдегідів – лише те, що дійсно працює, і нічого зайвого.
Новий український споживач вимагає не лише ефективності, а й чесності у складі, прозорості бренду та відповідальності. І саме це – те, що пропонує Гютерсон Україна.
Компанія веде політику натуральності, постійно розробляє та тестує товари, які б задовольняли потреби споживачів та відповідали європейським стандартам. Продукти компанії – без фосфатів, фосфонатів, парабенів.
Підтримка української економіки під час війни
У часи, коли багато підприємств закривались або скорочували виробництво, компанія Гютерсон Україна:
- інвестувала в нові продукти та технології;
- запускала нові лінійки;
- розширювала присутність на ринку Європи та інші країни світу;
- демонструвала стабільне зростання навіть на тлі глобальної нестабільності.
Це приклад того, як український бізнес адаптується до викликів, зберігає робочі місця та формує додану вартість всередині країни.
Формула успіху: інновації, відповідальність, сталість
Місія компанії – створювати продукти, які перевершують очікування споживачів. Але не шляхом агресивного маркетингу, а завдяки якості, турботі про довкілля, прозорості формул і безпеці. Уся продукція бренду – без фосфатів, хлору, парабенів, агресивних консервантів, а в рецептурах використовуються безпечні харчові ароматизатори, ензими й рослинні компоненти.
Це підхід, який обирає новий український споживач. І який задає стандарт для ринку.
Гютерсон Україна – це бізнес, який транслює віру в майбутнє. Бізнес, що розвивається всупереч, а не завдяки. Бізнес, який доводить, що навіть під час війни можливо зростати, якщо є чітка місія, сильна команда та чесна якість.


