Все це можна пояснити доволі просто - у Старому світі новий Accord узагалі не продаватимуть. Європейцям не потрібен величезний японський седан та ще й з немалим цінником.

Новий Accord дійсно великий - він виріс у всі боки. Тепер його головними конкурентами будуть автомобілі бізнес-класу, зокрема Toyota Camry.

Відтак, “хондівці" зробили ставку на інтер'єр. По-перше, в салоні дев'ятого Accord більше місця для всіх пасажирів, а в оформленні використані якісніші матеріали.

Багатшим стало й оснащення. Зокрема, уже в базі є шість подушок безпеки та система безключового доступу в салон. А у вищих комплектаціях - аудіосистема з жорстким диском і 8-дюймовим дисплеєм, камери заднього й бокового бачення, адаптивний круїз-контроль і ще багато чого іншого.

Що ж до технічних характеристик, новий Accord пропонуватимуть із двома бензиновими двигунами. Базовим стане доопрацьований 2.4-літровий агрегат i-VTEC, потужністю 180 конячок. У парі з ним можна встановити або 6-ступінчату механіку, або 5-діапазонний автомат.

Під капотом топові версії - 3.5-літровий V6, який видає на 100 сил більше. Крім того, двигун уміє відключати два або три циліндри при невисокому навантаженні, що дозволить економити пальне. Для цього двигуна коробка передач одна - автомат на 6 ступенів.

На відміну від американської версії, Accord для українського й російського ринків більше заточений під драйв. Авто оснастили жорсткішою ходовою та "гострішими" гальмами.

В Україну Honda Accord нового покоління приїде навесні. Ціни поки невідомі, але японці обіцяють "багато автомобіля" за свої гроші.

РОЗМІРИ:
довжина 4 861 мм
ширина 1 849 мм
висота 1 465 мм
колісна база 2 776 мм
кліренс 150 мм
об'єм багажника 479 л

ДВИГУНИ:
Бензинові
2.4 i-VTEC 180 к.с., 240 Н•м
V6 3.5 i-VTEC 278 к.с., 359 Н•м

ТРАНСМІСІЇ:
6МКПП, 5АКПП, 6АКПП
передній привід

ДИНАМІКА 0-100 КМ/ГОД:
2.4 МТ - 7,8 с
3.5 АТ - 6,5 с