Перша модель дебютувала два десятиліття тому і стала справжньою сенсацією. Без кардинальних змін її випускали 15 років, а потім просто зняли з конвеєра. Нове купе обіцяє бути таким же революційним.

Візуально концепт нового спорткара зовсім не схожий на свого попередника. Це авто буквально з іншого тисячоліття.

А от у технічній частині є дещо спільне. Як і попередник, концепт має легкий, повністю алюмінієвий кузов.

Задля оптимального розподілу ваги двигун знову розташували в межах колісної бази, позаду водія. Однак сам агрегат зовсім інший - це справжній інженерний витвір.

Бензинова 3.5-літрова V-подібна "шістка" з прямим впорскуванням обертає задню вісь. Двигун працює у тандемі з коробкою з подвійним зчепленням, а також рядом нових технологій.

Мова йде про інноваційну гібридну систему повного приводу. До її складу входять 2 електромотори, які можуть генерувати від'ємний або позитивний момент на передніх колесах. Це забезпечує ідеальну керованість та швидкість при проходженні поворотів.

Приблизна потужність силової установки - 400 конячок. Цього вистачить, щоб розігнати купешку до "сотні" швидше, ніж за 5 секунд.

Таким чином у Honda знову буде достойний конкурент Porsche та Ferrari. А поки що імениті "жеребці" можуть нарощувати потужність - новий NSX з'явиться не раніше 2014-го року.