У салоні змін обмаль. Уваги варті лише нові матеріали обробки та мультимедійна система з кольоровим сенсорним дисплеєм.
Найбільше змін – у техніці. Передусім, кросоверу відрядили новітній турбодизель 1.6 i-DTEC серії Earth Dreams (160 к.с., 350 Н·м) – його ставитимуть на повнопривідні модифікації.
А от передньопривідні версії отримають 120-сильний дизель (300 Н·м) того ж об'єму. Крім того, покупцям запропонують бензинові агрегати 2.0 (155 к.с.) та 2.4 (185 к.с.).
Коробки передач – 6-ступінчаста "механіка" або новітній 9-діапазонний "автомат". Як обіцяють хондівці, CR-V з такою трансмісією споживає на 20% пального менше, ніж зі старим 5-швидкісним "автоматом".
У європейських дилерів оновлений кросовер з'явиться наприкінці року.