Увагу суспільства до провокативної публікації Hotline привернув користувач твітеру Назар Токар. Він закликав населення не користуватися сервісом та не співпрацювати з ним.

Читайте також У США заявили, що Росія продовжує релігійні утиски в окупованому Криму

Пропоную показати їм, що поганий піар існує – за жодних умов не користуватися цим сервісом. У мене все,
– написав Токар.

Реакція Hotline

Згодом компанія у своєму інстаграмі пояснила ситуацію. У дописі перепросили за "прикру недопустиму помилку". Там зазначили, що інцидент трапився під час підготовки рекламних матеріалів. Мовляв, вони не помітили помилку партнерів, які готували матеріал, та допустили її до публікації.

Позиція Hotline.ua завжди була, є і буде однозначною: Крим – це Україна. Ми – українська компанія, і пишаємось цим,
– заявила компанія.

Крім того, у дописі з вибаченнями Hotline опублікував вже повноцінну карту України з написом "Крим – це Україна".