Та в зоні проведення АТО існує й інша, паралельна реальність. І на першому місці тут комерція. Київ продовжує витрачати мільйони на непідконтрольні території.

До війни державне підприємство "Донецька залізниця" обслуговувало чи не найбільшу кількість залізничних шляхів України. До її зони компетенції входили такі області, як Донецька, Луганська, частково Запорізька, Дніпропетровська та Харківська.

Після початку збройного конфлікту структурні підрозділи "Донецької залізниці" передали іншим підприємствам, таким як Придніпровська та Південна залізниці. Донецьку залізницю ще у 2014-му почали ліквідовувати. Та вона досі функціонує. Більше того, витрачає державні кошти.

Про це "Слідству.Інфо" розповів Денис, який донедавна воював у зоні АТО. У цивільному житті його робота пов’язана з "Укрзалізницею". Штаб-квартира Донецької залізниці фізично знаходиться у Донецьку за адресою Артема, 68. В одному приміщенні зі штабом проросійського лідера сепаратистів Олександра Захарченка, підтвердив журналіст Олексій Мацука, який родом з Донецька.

Донецька залізниця досі проводить тендери за державні гроші України. 14 таких закупівель було зроблено наприкінці 2015-го року. У більшості випадків товари та послуги замовляли на умовах доставки у населені пункти Іловайськ та Дебальцеве Донецької області.

Це не тільки знакові міста, де відбувалися найкривавіші бої з бойовиками та росіянами, а ще й вузлові залізничні станції. І тепер на українські гроші закуповуються товари, які потім потрапляють на окуповану територію – для її відновлення.

Дивіться також: Як українським військовим "покращили" умови і поселили у болото

Хто і яким чином заробляє на війні у зоні АТО — далі дивіться у сюжеті.