Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Hyundai може побити рекорд Tesla

      Hyundai Nexo
      Hyundai Nexo / Hyundai

      Дальність ходу – на сьогоднішній день одна з ключових характеристик електромобіля. Hyundai намагається обійти конкурентів, використовуючи гібридну технологію збереження енергії.

      На шоу електроніки CES, що проходить в Лас-Вегасі, компанія Hyundai показала нову водневу модель Nexo. Новинка володіє як водневими паливними елементами, так і класичною батареєю. В сумі ці два джерела енергії забезпечують їй великий запас ходу.

      Читайте також: Як зробити автомобіль економічнішим


      Запас ходу має перевищити 600 км

      Повідомляється, що Nexo виявився динамічнішим та більшим за свого ідейного попередника за іменем Tucson FCEV (ix35 Fuel Cell), і має на 40% більший запас ходу на одній заправці. Також, кросовер отримав ефективнішу, компактнішу і легшу силову установку, ніж у попередніх Hyundai.

      Читайте також: Чому BMW i3 не залежить від розетки


      Поки доступні тільки розрахункові дані про дальність пробігу

      Як повідомляє drive.ru, пробіг Hyundai Nexo у відносно жорсткому американському комбінованому циклі складе 350-370 миль (563-596 км). Це значно більше, ніж у Тусана FCEV – 426 км за стандартом EPA, і потенційно краще, ніж у водневого седана Honda Clarity(589 км). В щадному європейському циклі NEDC у Nexo буде ще більш значна величина (істотно вище 600 км). Якщо параметр підтвердиться в результаті випробувань, Nexo виявиться рекордсменом по запасу ходу на одній заправці/зарядці для моделей з нульовим вихлопом.


      Машина готова до старту через 30 с після ночівлі на вулиці при температурі -30 градусів по Цельсію

      Читайте також: Електромобілі вперше переплюнули звичайні авто за показником продажів

      Тяговий електромотор на Hyundai Nexo розвиває 120 кВт (163 к. с.) і 394 Нм. Для порівняння, у Tucson FCEV було 136 к. с. і 300 Нм. Не дивно, що час розгону з нуля до 60 миль/год (97 км/год) істотно покращився – з 12,5 с до 9,5-9,9. Двигун одержує струм від блоку паливних елементів і тягового акумулятора. Електрохімічні комірки генерують 95 кВт, а батарея віддає до 40 кВт потужності. Термін життя паливних комірок за результатами тестів фірма оцінила в десять років або 160 000 км пробігу.

      Теги: Авто 24 Hyundai
      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук