"Від цих "війн" у супермаркетах виграли всі. Більше людей стали робити покупки. У торгових центрах стало цікавіше", - каже маркетинговий аналітик Бен Абаді.
А починалось усе з флешмобів, які влаштовували в супермаркетах ентузіасти рольових ігор. У будь-яку хвилину в торгових центрах могли з’явитись переодягнені люди з іграшковою зброєю в руках. Вони "воювали" одне з одним, доки охорона не припиняла гру.
"Ми поєднали косплей і пейнтбол. І навколо наших "війн" у супермаркетах утворилася велика спільнота гравців", - розповідає засновник гри Джипта Крофт-Кусворт.
Тепер "війни" в супермаркетах влаштовують у спеціально визначений час. У торгових центрах вважають, що ці ігри є доброю можливістю привабити більше клієнтів.