Ці водні артерії були по всій країні, їх використовували перш за все для вантажних перевезень. Транспортування крихких речей битими ґрунтовими дорогами часто було збитковим. З іншого боку траплялися громіздкі вантажі, які кінські упряжки просто не могли осилити. Сплавляти такі вантажі було відносно дешево і швидко.

Більш ніж століття судноплавні канали працювали на благо британської економіки. А далі промисловці зайнялися прокладенням залізниць і старі добрі баржі почали занепадати. В деяких місцевостях канали отримали нове призначення. На їхній основі фермери зводили зрошувальні і дренажні системи. Заболочені чи напівпустельні землі стали придатними для сільгоспвиробництва.

У наш час британські канали змінили свій профіль втретє - сьогодні вони здебільшого служать для туристичних прогулянок. Але влада не має ані найменшого наміру забувати славне минуле рукотворних річок.

Аби уникнути скупчення транспорту на дорогах частину вантажних перевезень знову покладуть на канали. До того ж це здешевить витрати.

Скажімо, цементний завод в Брістолі уже почав створювати баржі, які доставлятимуть його продукцію в найвіддаленіші куточки Об’єднаного Королівства. Поряд з цим, активно розгортається реставрація багатьох судноплавних акведуків.

Те, що інженери вдихнули нове життя в канали точно піде їм на користь. Простоюючи без діла, вони занепадали, а тепер, є надія, служитимуть довго.