Понад усе вона любить швидко їздити і власноруч перевіряти нові моделі компанії.
Пристрасть до "залізних коней" у Мері в крові. Її батько був слюсарем і працював на General Motors 39 років. Він частенько брав її на автосалони — показував нові моделі, випущені зокрема й завдяки його старанням. Мері успадкувала від нього не лише працелюбність і любов до авто, а й відданість компанії. Щоб подолати шлях від стажера до крісла гендиректора, їй знадобилося 33 роки.
Барра навчалась у технологічному коледжі при інституті General Motors. Навчання оплачувала компанія, натомість студенти повинні були півроку практикуватися на заводах автомобільного гіганта. Мері стежила за збіркою автомобілів, а вже за кілька років сама розробляла нові покоління "Кадилаків" та "Шевроле".
Їй доводилось управляти майже тридцятьма тисячами інженерів на п‘яти континентах, оперуючи багатомільярдним бюджетом компанії. Новинки компанії Мері Барра перевіряє особисто. Її часто можна зустріти на полігонах General Motors чи то в Кореї, чи у Бразилії. Під час зборів Барра ніколи не починає розмову першою, спершу вислуховує підлеглих. Та коли ухвалює рішення — її складно переконати. "Класична "залізна рука" в оксамитовій рукавичці", — відгукуються про Барра колеги.
На високому посту Мері опинилась у непростий для компанії час. Через несправні задні фари, дефекти пасків безпеки та інші потенційні неполадки General Motors довелось відкликати понад 13,5 мільйонів автомобілів. На фоні цих труднощів Мері Барра доводиться працювати над підвищенням прибутків компанії і рівня безпеки автомобілів. Та вона вважає: якщо допустив помилку, її потрібно негайно виправити і рухатись далі.