Live
Переглядів: Час читання:1 хв

Із 1 квітня зросла мінімальна заробітна плата

Джерело: liga.net

Із 1 квітня зросла мінімальна заробітна плата

Згідно із законом про державний бюджет України на 2012 рік з 1 квітня передбачено підвищення мінімальної зарплати і прожиткового мінімуму.

Від сьогодні мінімальна зарплата зросла на 21 гривню. Таким чином вона складає 1094 гривні.

 
Adv

популярні відео

Щодо погодинного мінімуму оплати праці, то він становить 6,56 гривні.

Загальний показник прожиткового мінімуму складає 1037 гривень на місяць. З них на один день передбачено 20 гривень.

Для працездатних осіб прожитковий мінімум дещо вищий - 1094 гривні (21 гривня на добу). Тоді як для дітей від 6 до 18 років він становить 1134 гривні (22 гривні на день).

Чергове підвищення мінімальної зарплати і прожиткового мінімуму запланували на 1 липня.

Нагадаємо, на початку року прожитковий мінімум становив 1034 гривні.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

Реклама
Adv