Першим був доволі симпатичний X-Type, який британці до сьогодні вважають ідеалом стилю. Новий також цілковито може претендувати на звання найкрасивішого універсалу.
Сконструювали авто на платформі бестселера марки - седана XF. Але універсал має важливу конструктивну відмінність. Задня підвіска - пневматична у всіх комплектаціях. Це для того, щоб автомобіль не просідав під час максимального навантаження.
Гама двигунів складається лише з пари турбодизелів: 2.2 та 3.0 л. Кожен із них має по два варіанти форсування. Загалом потужність від 163 до 275 конячок.
Але який же саме показник найважливіший для універсала? Правильно, об'єм багажника. І він тут вражаючий - мінімум 695 л. Потягнувши всього за один важіль, можна скласти задні сидіння врівень з підлогою. І тепер у Jaguar можна запхати майже 2000 л багажу!
Для того, щоб речі не літали по салону, передбачена спеціальна рухома рейка. Дрібну поклажу можна порозсовувати численними кишеньками та сховками. Під підлогою є додатковий відсік.
Тож можна було б сказати, що Jaguar XF Sportbrake ідеально підходить для поїздок за картоплею. Але з огляду на аристократичну зовнішність та мінімальну ціну в 40 000 євро, - язик не повертається.
РОЗМІРИ:
довжина 4 966 мм;
ширина 1 877 мм;
колісна база 2 909 мм;
об'єм багажника 695 - 1950 л;
маса 1 749 кг.
ДВИГУНИ:
дизельний 2.2 л;
163 к.с., 400 Н•м;
190 к.с., 450 Н•м;
дизельний V6 3.0;
240 к.с., 500 Н•м;
275 к.с., 600 Н•м.
ТРАНСМІСІЯ:
8АКПП;
задній привід.
ЦІНА:
від €40 000.