Дизайнери, напевно, пишалися досягнутим результатом. А той, хто погодив випуск такого нахабства у світ, взагалі вважає себе просто неймовірним.

Як би там не було, але з часом до всього звикаєш, і за рік-два цей автомобіль уже мало кого вразить. До того ж, триповерхову оптику не вперше застосовують на автомобілях. Згадайте хоча б Nissan Juke. Або ж новий компактвен Citroen C4 Picasso, який представили нещодавно.

Дизайн-дизайном, але під "шкірою" нового Cherokee сховано надто багато цікавого. Тож поговоримо краще про техніку.

По-перше, прохідність. Як запевняють американці - у нового кросовера найкращі позашляхові здібності у класі. Переглядаючи це відео, з ними складно сперечатися.

Автомобіль пропонуватимуть з трьома варіантами системи повного приводу: в одній лише автоматично підключається задня вісь, в інших - блокується міжосьовий та задній диференціал. Крім того, у Cherokee є ціла низка електроніки, яка допоможе не лише подолати бездоріжжя, але й забути власнику про екстравагантний екстер'єр.

Що найцікавіше, брутальний всемогутній Jeep сконструйований на платформі Compact U.S. Wide від Fiat - партнера по концерну. На цій же базі випускають витончену європейку - Alfa Romeo Giulietta!

У гамі двигунів - без революційних рішень. Тут лише два нові бензинові агрегати. Перший - 2.4 Tigershark Multiair (186 к.с., 232 Н•м). Інший - 3.2-літровий V6 Pentastar (271 к.с., 316 Н•м).

А тепер трохи інновацій. У парі з цими двигунами працює перший 9-ступінчатий автомат. За словами американців, завдяки такому тандему "Черокі" споживає на 45% пального менше, аніж Jeep Liberty, якого власне і замінить цей кросовер.

А ще Cherokee вже в базі має 10 подушок безпеки; у списку оснащення фігурують функції попередження зіткнення, стеження за розміткою, контроль "мертвих" зон, система стабілізації і ще багато чого іншого.

Останнє, що потрібно знати - продажі Jeep Cherokee стартують у США вже восени.

Ну що, ще є бажання поговорити про зовнішність кросовера?