Відповідне відео з'явилось у неділю, 11 серпня. Власне, на кадрах – бійці чеченського спецпідрозділу "Ахмат", який мав би в Курській області "стабілізовувати ситуацію".
Дивіться також Росіяни перекидають нові війська у Курську область: в "Атеш" розповіли деталі
Військовополонені кадирівці
Ворожі військовослужбовці зізналися, що намагалися тікати, оскільки їхній ватажок – президент Чечні Рамзан Кадиров – наказав ніколи не здаватися в полон. Однак урешті-решт вони таки вирішили не чинити опір, здалися у полон без бою.
У Курській області ситуація розвивалася динамічно, а ці бійці підрозділу "Ахмат" навіть не намагалися чинити опір. Як показує досвід колишніх обмінів, це дуже правильне рішення, оскільки російські переговорники на обмінах кадирівців забирають найперше,
– пише пресслужба проєкту "Хочу жити".
Як зазначають у проєкті "Хочу жити", кадирівський піар і бажання берегти гвардію "Ахмат" від бойових дій дуже дорого коштують росіянам. Вочевидь, якби вони справді захищали кордон, а не ховалися за спинами 18-річних строковиків, то ситуація в Курській області була б зовсім інакшою.
У Курській області взяли в полон кадирівців спецпідрозділу "Ахмат": дивіться відео проєкту "Хочу жити"
Важливо, що кадирівці продовжують знущатися з регулярної російської армії. Командир Апті Алаудінов звинуватив начальника Генштабу Герасимова в так званій "Курській катастрофі". Насміхаючись, він стверджував, що "Ахмат" нібито "стояв до кінця", а рейдерські групування їх обійшли.
Дивіться також У мережі показали ще одну порцію полонених російських військових у Курській області
Згадаємо, що "Хочу жити" – це єдиний центр прийому звернень російських військових щодо здачі в полон. Чат-бот проєкту працює за відповідним посиланням.
18 вересня 2022 року Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими запустив ініціативу з цілодобовою гарячою лінією для російських військових та їхніх родин.
Уже 5 жовтня 2022 року завдяки цьому проєкту Силам оборони України здався перший російський військовослужбовець. Загалом за перший місяць роботи було опрацьовано понад три тисячі звернень. Ця цифра постійно зростає.