Більшість населення землі сприйме такі умови праці як тортури. Для Карлоса Сайнса це не просто улюблена справа, це - сенс життя, те без чого іспанець не уявляє себе навіть у 49 років.

Кажуть у технічних видах спорту, навіть за бездоганної підготовки самого пілота неможливо добитися успіху без прихильності примхливої панянки Фортуни. Що ж так трапилося, що уся кар’єра Карлоса Сайнса це боротьба насамперед не з суперниками чи самим собою … а саме із цією згаданою вже панянкою.

Не втомлюватимемо вас розповідями про над талановитого юнака на якого покладала свої надії уся Іспанія. Він просто з’явився у світі елітних ралійних перегонів і можливо виграв би титул в одному з перших для себе сезонів, якби не містичні сходи з дистанції та ставки команди на партнерів Сайнса. Та вміння і наполегливість цього чоловіка не могла перекреслити навіть всемогутня Фортуна…

Сайнс – символ успіху “Тойоти” в автоспорті

Всього три сезони у чемпіонаті світу з класичного ралі і вже на четвертий він підіймається на самісіньку вершину. З цієї миті ім’я авто гіганта “Тойота” назавжди пов’язане з Сайнсом, як символом успіху японської марки у автоспорті. Із “Тойотою” він виграє ще один титул і після цього Фортуна на деякий час таки візьме верх над іспанцем.

Чотири рази він ставав у заліку WRC другим і п’ять разів третім. Він змінював команди, змінював партнерів, та з 93-го аж до 2004-го так і не став більше чемпіоном. В 99-му йому було достатньо дістатися фінішу щоб стати чемпіоном … автомобіль зламався за 700 метрів то заповітної позначки… Ну що ж - не складається тут, спробуємо себе деінде…

У 2006-му Сайнс починає випробовувати власні сили у ралі-рейдах. Набираючись досвіду в команді з чемпіонами минулих років Карлос вже у 2009-му за кермом “Вольксвагена Таурега” сам захоплює впевнене лідерство на легендарному Дакарі. Та фортуна все ще сильніша за нього - техніка не витримує навантаження і позбавляє іспанця титулу.

Та він вже перемагав її і не забув як це робити. На початку минулого року ніхто і ніщо не змогло завадити Карлосу Сайнсу виграти ралі Дакар. У 48 років він знову вписав власне ім’я у історію автоспорту і схоже не має наміру зупинятися. “Вольксваген” з яким іспанець нині тісно пов’язаний готується повернутися у чемпіонат світу з класичного ралі і Сайнса хочуть бачити не лише як радника чи керівника. У Фортуни ще залишився борг перед ним у WRC і Карлос ще може дати їй шанс повернути його ….