Про це заявив голова польської комісії, що розслідує авіакатастрофу під Смоленськом, Вацлав Берчинський в ефірі польського телеканалу.
Він зазначив, що у справі про розслідування катастрофи президентського борту з’явились нові свідчення того, що диспетчери аеропорту могли ввести екіпаж в оману.
За його словами, у розпорядження комісії потрапили записи розмов з вежі контролю польотів в аеропорту Смоленська. Саме вони свідчать про те, що диспетчери могли передати екіпажу неправдиву інформацію.
У нас є записи. Вони відрізняються від того, що у нас було раніше. Також вони відрізняються від записів з вишки і літака, які у нас є. Є явне протиріччя,
– пояснив Берчинський.
Дивіться також: К*рва мать! — опублікована остання розмова пілотів за секунди до катастрофи під Смоленськом
Щоправда, він не уточнив, як комісії вдалось отримати записи переговорів диспетчерів, зазначивши, що дотепер у розпорядженні комісії були лише записи переговорів між екіпажем і вежею.
"Нові записи безпосередньо з вежі. Вони перебувають у протиріччі з тими, які ми досі чули", – зазначив Берчинський.
Чиновник стверджує, що диспетчери могли передати екіпажу неправдиву інформацію про відстані до злітно-посадкової смуги, що могло вплинути на хід посадки, що призвела до катастрофи.
Довідка: Літак Ту-154М, на борту якого перебував президент Польщі Лех Качинський з дружиною, а також представники вищого військового командування і високопоставлені чиновники, розбився 10 квітня 2010 року під Смоленськом. Тоді внаслідок аварії загинули 96 осіб. Причини трагедії з’ясовують досі.