Обсяги продажів збільшилися на 12% - до 1,1 млрд. дол. Тож компанія оцінила 2010 як успішний рік. Утім нині у ювелірному домі побоюються, що через землетруси в Японії, яка є другим за величиною ринком збуту для Tiffany після США, прибутки у І кварталі поточного року впадуть на 15%.

В останні роки обсяги продажів ювелірних виробів Tiffany на ринку Японії зменшувалися, проте на країну і досі припадає 20% від загальних продажів.

Конкретних прогнозів у Tiffany не роблять, втім за підсумками поточного року очікують збільшення прибутків у всіх країнах, де представлена компанія, за винятком Японії, де у компанії 55 магазинів, що становить чверть від загальної їх кількості. Причиною таких прогнозів є проблеми з пунктами продажів, які або знищені стихією, або зменшують години роботи, а також зниження попиту серед населення.