В цій країні бензиноелектричних автомобілів більш, ніж достатньо - їх продає і BMW, і Toyota, і Mercedes. Майже кожен серйозний автовиробник. Вразити автолюбителів все ж спробувала Kia. Корейська компанія представила гібридну версію седана Optima, відомого також під назвою Magentis. Як запевняє виробник, цей автомобіль має найкращий у класі показник розходу пального. Але про це згодом.
Ззовні відрізнити гібрид від бензинової моделі вкрай складно. Аби розгледіти спеціальний шильдик на багажнику, потрібен гострий зір. А от нові легкосплавні диски помітити легше. Всередині відмінностей ще менше. Хіба що на дисплей бортового комп'ютера виводиться додаткова інформація про роботу гібридної системи.
Зате в техніці інновацій хоч відбавляй. Під капотом - силовий агрегат з 2.4-літрового бензинового двигуна (168 к.с.) та 40-сильного електромотора. Останній живиться від літієво-полімерних акумуляторів, розташованих у багажнику. Батарея, до слова, здатна відпрацювати 10 років або ж 240 000 км пробігу. Сумарна потужність установки - 209 к.с.
Електромотор використовується головно для розгону. При збільшенні швидкості вмикається бензиновий двигун і активується спеціальний генератор для заряджання батарей. Обертовий момент від силової установки передається на передні колеса через оптимізовану шестиступінчасту автоматичну трансмісію.
Все це забезпечує середній розхід пального на рівні 6 л. Динаміка в автомобіля теж непогана - 9,2 с. до "сотні", максимальна швидкість - 195 км/год. Автомобіль вже продається у США. Виводити гібрид на інші ринки Kia поки не планує.