Дарма, що перед нами лише концепт - серійна версія відрізнятиметься мало. Будьте певні - новий мінівен отримає такий же стильний дизайн зі спортивними нотками і сучасні турбодвигуни.

Але головне - надзвичайно комфортний інтер'єр, який демонструє чудеса трансформації. Семимісне авто можна перетворити на п'яти- або ж чотиримісне, натиснувши одну кнопку. Всі сидіння рухаються вперед-назад і в боки, а рухомі підголівники перетворять тривалу поїздку на відпочинок.

Єдине, що, ймовірно, не доживе до конвеєрного виробництва - прозорий дах з кольоровим освітленням.
Отож, цей концепт - зайве підтвердження тому, що до появи нового опелівського мінівена залишилось зовсім небагато. За попередньою інформацією, перші Zafira наступного покоління надійдуть до продажу на початку 2012 року.

Fiat Freemont

Приблизно тоді ж з'явиться Fiat Freemont - європейська версія семимісного кросовера-мінівена Dodge Journey.

Ззовні авто нічим особливим здивувати не може, адже відрізняється від прародича хіба що значком та радіаторною решіткою.

Це і надалі довжелезний автомобіль з містким багажником. Витягнена 2,9 м колісна база гарантує достатньо місця для пасажирів усіх трьох рядів.
Але у салоні "італійця" значно комфортніше. Для початку - якісніші матеріали обробки та краща шумоізоляція. Далі - багатше оснащення. Чого лише вартий мультимедійний комплекс з навігацією та сенсорним екраном. До слова, система може працювати з усіма носіями інформації.

Під капотом автомобіля - один з двох дволітрових турбодизелів потужністю 140 і 170 конячок. Вони працюють у поєднанні з шестиступінчатою "механікою" і переднім приводом. Зважаючи на те, що маса Freemont - близько 1900 кг, цим агрегатам доведеться добряче попрацювати. Але лише спочатку, далі сімейство кросоверів поповнять повнопривідні версії з 3.6-літровим бензиновим V6 від Chrysler.

Авто пропонуватимуть у двох комплектаціях, при чому найпростіша відповідатиме вимогам більшості покупців. З точки зору безпеки базовий Freemont може похизуватися ABS з функцією допомоги при гальмуванні, ESP, системою запобігання перекиданню і 7 ейрбегами.

У Європі за такий автомобіль попросять від 26 000 євро. Тобто стільки ж, що й за Ford S-MAX та Volkswagen Touran, але серед козирів італійця - кліренс 22 см і в перспективі повний привід.