Як повідомляє 24 Канал із посиланням на організаторів, премія покликана публічно відзначати бізнеси, які не лише дотримуються етичних стандартів, але й формують нові підходи до ведення бізнесу – прозорі, сталi та орієнтовані на довіру.

Дивіться також Допомога дитячим реанімаціям: Київстар запускає ініціативу та виділяє 15 мільйонів для UNBROKEN

Нагорода стала важливим визнанням прозорої та відповідальної позиції Київстар в умовах повномасштабної війни.

Як наголосила Тетяна Кирик, директорка з комплаєнс та етики Київстар, доброчесність не виникає ззовні – вона починається всередині компанії: з корпоративної культури, комплаєнс програми, прозорих процесів і чесного діалогу з усіма стейкхолдерами.

Це те, як ми діємо щодня: з прозорістю, відповідальністю та повагою до наших співробітників, клієнтів, партнерів і суспільства. Ми переконані, що в умовах війни бізнес має не лише виживати, а й бути точкою опори для країни – через сталість, надійність і цінності. Ця нагорода є визнанням багаторічних зусиль по розбудові культури доброчесності в Київстар та лідерства у веденні етичного та соціально-відповідального бізнесу в Україні,
– зазначила Тетяна Кирик, директорка з комплаєнс та етики Київстар.

Критеріями для оцінки учасників стали реальні зміни в корпоративній культурі, впровадження інструментів комплаєнсу, прозора взаємодія з партнерами та громадськістю, а також сталість і вплив ініціатив.

UNIC також оголосила, що премія стане щорічною ініціативою, а наступним кроком буде створення національного реєстру доброчесних практик та ширше залучення бізнесу до навчання та саморефлексії в царині комплаєнсу.