А вона вже зараз складає майже 2 мільйони споживачів. Віце-президент концерну "Галнафтогаз" Юрій Кучабський розповідає – для споживача головна перевага полягає в тому, що він замість декількох окремих карток він матиме одну: «В любій торговій точці-партнері можете отримати цю карточку на касі. Коли ви робите покупки в мережі партнерів, вам нараховуються бали за кожну покупку. Потім ви можете тратити ті бали собі на подарунки.»
Уже зараз учасниками програми FISHKA є такі потужні бізнесові гравці як мережі супермаркетів «Фуршет» і магазинів цифрової техніки «Алло», автозаправки "ОККО", Райффайзен Банк Аваль. Останній розпочав випуск платіжних карток FISHKA із новітньою безконтактною технологією VISApayWave, повідомив голова правління Райффайзен Банку Аваль Володимир Лавренчук. За словами банкіра, цей проект є вигідним для всіх: «Зацікавленість у торгових мережах є - у збільшенні клієнтури. У нас є зацікавленість збільшувати електронні платежі через торгові мережі. І чим більше буде платежів через торгові мережі, тим більше буде коштів в банківському секторі, тим більше буде кредитів для економіки. тому це такий win-win, як ми називаємо, коли виграють усі учасники».
Уже через 2-3 роки кількість користувачів карток FISHKA зросте до 7 мільйонів осіб, прогнозують ініціатори програми. А до коаліції партнерів увійдуть провідні компанії з усіх основних сегментів українського ритейлу.