Про це пише видання The Hollywood Reporter.

"У наших дослідженнях брали участь більше 20 шоу на 16 ринках. Ми виявили, що жоден серіал не" зачепив "глядача з пілотного епізоду", — розповідають співробітники компанії.

Найбільше враження публіка, як правило, має від другого чи третього епізоду телесеріалу. Хоча деколи і восьма серія визначає майбутнє телешоу. 70% глядачів, які подивились серію, що "чіпляє", додивляться до кінця і весь сезон.

Netflix проаналізував глядачів із США, Великобританії, Бразилії, Франції, Німеччини, Австралії та Нової Зеландії. У результаті виявилося, що з другого епізоду глядачів захопили "Ходячі мерці", "У всі тяжкі", "Сини Анархії" і "Скандал". "Божевільні" і "Одного разу в казці" захопили глядача з шостої серії, а "Як я зустрів вашу маму" і "Стріла" – з восьмої.

Дослідники також відзначили, що новозеландський глядач зазвичай "підсаджується" на серіал на дві серії пізніше, на відміну від решти публіки. Датчани ж виявляють велику зацікавленість, випереджаючи інших "серіальних наркоманів" на одну серію.

Читайте також: Цікаво знати: улюблена музика визначає стиль мислення людини