Як розповів Ісаков, у 1993 році, коли він був генеральним директором однієї з перших приватних авіакомпанії "Орел-Авіа", він купував і брав Борт 42-434.

"Брали ми їх дуже якісно. Це не просто літаки, це чудові літаки. Вони прийняті з заводу, і ми відразу переобладнали їх у Франції, поставили суперсильні, крісла. Це були міжнародного рівня літаки. У звичайному Як-42 120 пасажирів, а тут було 70", — сказав Ісаков.

Він також уточнив, що Як-42-434 ніколи не літав на пасажирських авіалініях:

"Ми возили всяких нафтовиків американських і французьких. Його не використовували для пасажирських польотів".

За його словами, в 1994 році, після того як компанія "Орел-Авіа" виграла тендер на перевезення співробітників американського посольства, літаки проходили ретельну перевірку авіаційних служб США.

"Тоді був посол — Томас Пікерінг. Він багато літав по країні. Нас перевіряли ФСБ, щоб жучків ніяких не було, Федеральна авіаційна американська адміністрація на предмет безпеки. Вони всі були перевірені. З точки зору американської авіаційної влади вони абсолютно відповідали всім вимогам. Тоді для посла з цих трьох літаків вибрали 422 борт. Але 434 і 435 проходили цю перевірку. Це абсолютно якісні літаки. Крім того, Як-42 - перший літак у СРСР, який був сертифікований", — підкреслив Ісаков.