У чому підозрюють Глазунова
За даними слідства, Глазунов затверджував планову таблицю польотів, яка передбачала навчальні польоти із зупинками для технічного обстеження. Про це повідомляє "Громадське".
До теми Зеленський про авіакатастрофу Ан-26: Справу не вдасться зам'яти і спустити на гальма
Командир дозволив проведення так званих конвеєрних польотів – коли літак після здійснення одного вильоту не зупиняється, а виконує наступний. Це, на думку слідства, і призвело до того, що екіпаж дізнався про відмову лівого двигуна в повітрі і не зміг оперативно владнати проблему,
– мовиться у повідомленні.
Крім того, на літак допустили 18 штурманів замість 10, що збільшило загальну кількість військовослужбовців. До речі, прокурори стверджують, що на борту було лише 10 парашутів та 10 кисневих масок. Це теж вказує на те, що кількість людей була перевищена.
Також слідчі наголошують на тому, що командир екіпажу Богдан Кишеня 11 місяців не практикував нічні польоти. Через це його не мали допускати на борт. Також у Кишені були проблеми з посадкою літака, які керівництво мало б врахувати.
Що сказав Глазунов
За словами підозрюваного, вага на борту літака не була перевищена, а рішення щодо допуску Кишені ухвалив не він. Також Глазунов пояснив, що у день катастрофи він не був командиром цієї зміни, тому не міг контролювати польоти.
Читайте також Аеродром в Чугуєві скоро відкриють для польотів курсантів після катастрофи Ан-26
Підозрюваний додав, що у кожного з військових були парашути та кисневі маски, а технічна перевірка, мовляв, не дала б результатів, оскільки поламка сталась, коли літак набирав швидкість.
З 15:30 до 18:00 я був уже у своєму робочому кабінеті, працював з документами. Спостереження виконувала інша людина. Мене звинувачують у тому, що я давав команду на конвеєр? Я не давав команду на конвеєр. Її дає командир польотів,
– сказав Глазунов.
Зауважимо, адвокат підозрюваного Сергій Рогозін просив не задовольняти клопотання прокуратури про взяття Глазунова під варту. Він запевняв, що його підзахисний не планує переховуватися.
Головне про авіакатастрофу під Чугуєвом / Інфографіка 24 каналу