До слова, франко-німецька фірма входить до Європейського аерокосмічного і оборонного концерну (EADS) та відома виробництвом передових гелікоптерів. Отож, чим ця чудо-машина особлива? X3 має нерухомі крила, до яких прикріплені два гвинти. Обертаються вони завдяки допоміжним газотурбінним моторам. Задній пропелер замінили стандартним для літаків пласким хвостом з подвійним вертикальним стабілізатором і кермом.

"Така конструкція покращує не лише маневреність, але й дозволяє розвивати значно більшу швидкість. Звичайні гелікоптери не можуть літати швидше 300 км/год. А X3 завдяки двом додатковим гвинтам може літати зі швидкістю 430 км/год. Тобто це найшвидший гелікоптер у світі", - каже пілот-випробовувач Eurocopter X3 Hybrid Ерве Жаммейрак.

Під час випробувань гібридний гелікоптер зміг піднятися на висоту 3800 м. Окрім цього, апарат виконав кілька складних маневрів у повітрі з кутом розвороту 60 градусів.

"X3 значно відрізняється від того, що ми звикли бачити і очікувати від звичайних гелікоптерів. Апарат може дуже швидко набирати висоту і розганятися. У цьому він схожий на літак. Втім, керування і реакції машини характерні для гелікоптера", - каже пілот-випробовувач Eurocopter X3 Hybrid Ерве Жаммейрак.

Як розповіли розробники, X3 Hybrid випускатимуть у кількох модифікаціях для різних цілей. Основні завдання - пошуково-рятувальні операції на великих відстанях, патрулювання кордонів, підтримка берегової охорони.

Завдяки високій крейсерській швидкості і можливості приземлятися будь-де, апарат також можна використовувати для швидкої доправки розвідувальних груп та медичної евакуації в бойових умовах.

Eurocopter X3 - лише прототип. Тому про дату початку продажів та вартість поки нічого не відомо.