Ззовні новинка схожа на двох інших побартимів – i10 та i30. У дорогих версіях лінзовані фари доповнюють світлодіодні секції. А ще новий хетчбек довший (4035 мм), ширший (1734 мм) і нижчий (1474 мм) від попередника. Колісна база зросла до 2570 мм (+45 мм), а багажник – до 326 літрів.

Але значно більше корейці акцентують на салоні. Запевняють - він один з найкращих і найпросторіших у класі.

Тут застосований високоякісний термопластик, можна замовити двоколірне оформлення, шкіряні крісла і навіть панорамний дах. Також покупці можуть розраховувати на триспицеве багатофункціональне кермо, парктроніки, а за доплату - на камеру заднього бачення та мультимедійний комплекс зі 7-дюймовим дисплеєм, навігацією і пам'яттю на 1 Гб.

Новий i20 буде доступний з широкою гамою двигунів. Базовий агрегат – 1.2 (75 к.с./84, 122 Н•м). Зі слабшою модифікацією та 5-ступінчастою "механікою" авто розганяється до 100 км/год за 13,6 с і може розвинути 160 км/год. Далі – 100-сильний мотор 1.4 (134 Н•м), який може працювати з 6-ступінчастою "механікою" або 4-діапазонним "автоматом". Динаміка: 0-100 км/год – 11,6/13,2 с, максималка – 184/172 км/год.

Крім того, є турбодизелі 1.1 (75 к.с., 180 Н•м; 16,0 с, 159 км/год) та 1.4 (90 к.с., 240 Н•м; 12,1 с, 175 км/год). З обома двигунами в тандемі йде виключно "механка" на 6 ступенів.

Прем'єра Hyundai i20 нового покоління відбудеться у жовтні на Паризькому автошоу, продажі стартують у листопаді. А у 2015 році корейці обіцяють показати тридверну версію під назвою i20 Coupe.