Ідея роботи мобільних центрів обслуговування клієнтів виникла після того, як ми стали бачити все більший потік клієнтів в наші стаціонарні центри обслуговування. Розуміючи, що для киян буде зручніше працювати або спілкуватися з нами на відстані витягнутої руки від свого будинку, ми прийняли рішення - поки погода дозволяє - працюватимемо з нашими клієнтами максимально близько до їхнього будинку, - розповів Євгеній Бушма, комерційний директор ПАТ "Київенерго".

За перші 5 днів роботи мобільних центрів тут від киян прийняли понад 600 пакетів документів на оформлення договорів. А понад 1300 клієнтів отримали консультації щодо електропостачання, опалення та гарячого водопостачання. Людям такий сервіс поруч з будинком дуже подобається.

Дізнатися, де саме і коли працюватиме мобільний центр, можна на сайті "Київенерго" або з оголошень, розміщених у під’їздах.