Хоча це перший двомісний автомобіль з відкритим верхом в історії бренду, британці вже демонструють неабиякі амбіції. Авто позиціонують як конкурента найпопулярнішому в світі родстеру Mazda MX-5.

Японець, щоправда, доступний з м'яким та металевим автоматичним дахом. MINI - лише з тканинним, який до того ж складається вручну.

В принципі, у такої системи багато переваг. У неї легка, проста і відповідно надійна конструкція. Плюс дах у складеному положенні не займає багато місця в багажнику. Останній і так не дуже великий - всього 240 л.

Розробники обіцяють справжню спортивну керованість. Родстер має низький центр тяжіння, жорстку підвіску та хорошу аеродинаміку. Для її оптимізації на різних швидкостях авто оснастили активним спойлером.

Для машинки пропонують три бензинові двигуни об'ємом 1.6 літра: 122, 184 та 211 конячок. Також є дволітровий турбодизель потужністю 143 сили. Коробки передач - шестиступінчаті "механіка" та "автомат".

З найслабшим двигуном MINI розганяється до "сотні" за 9,2 с., а от топова модифікація долає цей спринт всього за 6,5 с.

Базова версія родстера MINI Cooper стартує з 25 тис. євро. Найпростіша Mazda MX-5 з 1.8-літровим агрегатом обійдеться на 2 тис. євро дорожче.