Яскрава зовнішність, не менш симпатичний інтер'єр і хороші технічні характеристики - все, що потрібно, аби виділятися з натовпу. Зацікавились? Поїхали далі.
Як і зазвичай стовідсотково впізнаваний Mini отримав нову, більш агресивну форму. Вона створює ілюзію, наче перед нами невеликий спортивний седан. Але насправді - це вміло замаскований тридверний хетч. Дизайнери наче намазали на кузов, як на бутерброд, смугу скла, а потім ще й кепкоподібний дах. Результат - оригінальний, навіть екстравагантний автомобіль. Те, що треба.
Розміри купешки практично такі ж, що й у стандартного хетчбека Mini One. Спереду місця для двох достатньо. А от про знущання над задніми пасажирами, пов'язані з характерною тиснявою, можна забути. І не тому, що тепер там просторіше. Ззаду елементарно немає сидінь. Замість дивана - кілька динаміків та люк доступу до багажника.
Гама двигунів задовольнить будь-якого покупця. По-перше, це 1.6-літровий бензиновий агрегат у трьох варіантах форсування: 122, 184 і 211 конячок. Останній дозволить розігнати крихітну купешку до "сотні" швидше, ніж з 6,5 с.
Окрім цього, покупцям запропонують і дволітровий турбодизель, який в середньому споживає 4,5 л пального на 100 км. Стосовно коробок передач - їх дві: шестишвидкісна "механіка" і "автомат" з такою ж кількістю ступенів.
Для кращої аеродинаміки вітрове скло разом з передніми стійками завалили назад на 13 градусів, порівняно з хетчбеком. А для оптимізації повітряних потоків і збільшення притискної сили на кормі встановили активний спойлер. Він автоматично висовується при досягненні швидкості 80 км/год.
Базова версія симпатичної купешки від Mini обійдеться приблизно у 25 000 євро. Чимало, але разом з клімат-контролем, парктроніком та шкіряним кермом власник отримає ще й пару ефектних смуг на весь кузов.