Про те, що дебютант є прототипом ASX, свідчать схожі розміри. В обох кросоверів однакова колісна база (2670 мм) та майже ідентична висота (1620 мм в XR-PHEV II і 1625 мм в ASX). Щоправда, концепт трохи довший (4490 мм проти 4295 мм) та ширший (1890 мм проти 1770 мм).
Екстер'єр автомобіля оформили у свіжій спортивній стилістиці, а от в салоні панує мінімалізм, який допоможе водію зосередитися на керуванні.
В технічному плані Mitsubishi XR-PHEV II - це гібрид. Він обладнаний бензиновим двигуном MIVEC та електромотором потужністю 163 конячки. Привід - передній. Кросовер може їхати виключно в електричному режимі, а може працювати як послідовний або паралельний гібрид.
Хоча у будь-якому разі основною залишається електрична тяга. Електродвигун отримує енергію від акумулятора ємкістю 12 кВт·год. Коли він розряджається, вмикається ДВЗ і починає обертати генератор. Лише при інтенсивному розгоні чи про повністю порожній батареї система механічно підключає бензиновий агрегат до коліс. Як результат - середній рівень викидів СО2 становить менше 40 г/км.
Більше інформації про XR-PHEV II - вже незабаром. Ну, а серійну версію нового Mitsubishi ASX, імовірно, покажуть у 2016 або 2017 році.