Роз’яснення компанія опублікувала у Facebook.
"В результаті розслідування щодо випадку, який склався, ми офіційно повідомляємо, що провідник припустився помилки, виконуючи свої обов’язки. Правила безвізового режиму діють досить короткий час, відсутність досвіду і спричинила некомпетентну поведінку провідника під час посадки на рейс Київ – Варна", – зазначили у компанії.
В Ecolines наголосили, що не мали на меті перешкоджати громадянам України користуватись безвізовим режимом. Також компанія має намір посилити навчання та інструктаж провідників щодо документів, які дозволяють перетин кордонів згідно з правилами безвізового режиму.
Компанія Ecolines приносить вибачення усім нашим пасажирам, зокрема родині – Сергію, Ірині, Олександру та Дарії, які не змогли скористатися поїздкою. Наразі ми намагаємося зв’язатись для обговорення надання компенсації за невикористану поїздку,– додали у компанії.
Нагадаємо, Європейська автобусна компанія Ecolines відмовила у перевезенні на рейсі до Болгарії українцям, що планували скористатися безвізовим режимом, маючи при собі біометричні паспорти.