Отож, ззовні авто кардинально не відрізняється від ще актуальної моделі. Дизайнери трохи примружили передні фари та решітку радіатора у стилі Passat CC, а задню світлотехніку наче запозичили в Audi A4. Відтепер вона буде виключно світлодіодною.

Сконструювали авто на модульній платформі MQB, яка дозволила знизити споряджену масу на 85 кг, а також серйозно зекономити на розробці авто.

Що до габаритів - новий Passat коротший на кілька міліметрів від сучасного (4767 мм), зате колісна база зросла аж на 8 см (до 2791 мм). Завдяки цьому в салоні серйозно побільшало місця, об'єм багажника у седана зріс до 590 літрів, а в універсала - до рекордних 650-ти.

Інтер'єр оформили у класичному офісному стилі. Трохи розбавити консервативну атмосферу можна новітньою цифровою панеллю приладів діагоналлю понад 12 дюймів, на яку крім стандартного спідометра з тахометром можна вивести ще й навігацію. Мультимедійна система стандартно оснащена сенсорним дисплеєм. Залежно від комплектації його діагональ може становити 5, 6,5 та 8 дюймів.

У гамі двигунів восьмого "Пассата" - 10 бензинових і дизельних агрегатів потужністю від 120 до 280 кінських сил. Окремої уваги вартий новітній дволітровий турбодизель з двома турбінами потужністю 240 конячок. У тандемі з ним йде повний привід та 7-ступінчастий "робот" DSG. Такий Passat розганяється до "сотні" за 6,1 с, при цьому заявлені витрати пального - лише 5,3 літрів дизеля на 100 км.

Також новинку пропонуватимуть у гібридній модифікації потужністю понад 200 сил із заявленими витратами бензину лише півтора літра на "сотню".

Європейські продажі нового Volkswagen Passat стартують восени. До України авто приїде вже наступного року. Ціна - від €26 тис.