Компанія має на меті досягти, як мінімум 25 відсотків ринку до кінця 2012-13 року, - наголосив Ростислав Вовк, директор компанії "Кормотех".
"Кормотех" входить до трійки лідерів ринку кормів України, конкуруючи на ньому з транснаціональними корпораціями. Досягти такого успіху вдалось завдяки світовим стандартам якості.
"Фактично завод був готовий до виробництва 25 серпня. Ми зробили так званий гарячий старт, запустили лінії, протестували, спочатку без продукції, потім з продукцією, і сьогодні ви бачите вже кінцеве виробництво, яке може йти на продаж", - зазначив Ростислав Вовк, директор компанії "Кормотех".
Будівництво заводу почали у лютому цього року і закінчили його за півроку.
Потужність нового заводу - чотири тисячі тон або сорок мільйонів упаковок - так званих паучів - на рік. Власне виробництво дозволяє пропонувати більш конкурентні ціни - як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках.
"Ми єдині, хто має на українському ринку виробництво своїх паучів, - сказав Олександр Марченко, комерційний директор компанії "Кормотех", - відповідно, це дуже добра собівартість, і ми зможемо за рахунок низької собівартості зробити конкурентні ціни."
Зараз "Кормотех" експортує продукцію у 5 країн ближнього зарубіжжя та до Угорщини і має намір завоювати нові ринки у Європі.