Представники відомих мереж автозаправок - все заперечують.
“Хороша репутація досягається дуже довго, дуже складно, і втратити її можна в момент, тому брендові мережі АЗС докладають максимум зусиль для того, щоб контролювати якість продуктів у своїх мережах”, - сказала PR-директор столичної мережі АЗС Поліна Башкіна.
Автомобілісти вже не знають, кому з бензинових брендів довіряти. Валерій, власник дорогої іномарки, заправився на АЗС однієї з відомих мереж. 10 літрів пального йому обійшлися у 50 разів дорожче.
Поява неякісного бензину на легальних АЗС - результат подорожчання нафтопродуктів - кажуть експерти ринку. По правилах здорової конкуренції грають - не всі.
“Проблема в тому, що на ринку загострюється конкуренція, з одного боку, тому великим компаніям легше виживати. І, як правило, дрібні в боротьбі за збереження свого бізнесу, за збереження своєї частки на ринку, іноді вдаються до покращення економіки свого бізнесу за рахунок продажу неякісного палива”, - каже експерт ринку нафтопродуктів Сергій Сапегін.
За прогнозами експертів, кількість неякісного бензину до кінця року може збільшитись ще на 5%. Держава у ситуацію фактично не втручається - на перевірку якості пального Держспоживстандарту вже декілька років коштів не виділяють.