Водночас для професійних компаній - це можливість оцінити власні конкурентні переваги. «Те, скільки клієнтів залучила на конкурс компанія, на скільки вони успішні, які стратегії використовують, це теж говорить про те, наскільки хороший сервіс надає брокерська компанія», - говорить керуючий директор ІГ "УНІВЕР" Олексій Сухоруков.

Експерти зауважують, що оголошений конкурс - це не просто змагання за звання кращого, а масштабний освітній проект. Він привертає увагу до біржової торгівлі не тільки професійних трейдерів, але й початківців, які наразі тільки розглядають можливість інвестування на фондовому ринку.

«Це можливість реалізації людей у цьому конкурсі. Людина не просто торгує для себе і демонструє прибутки лише для себе. Вона може реалізувати себе. Для багатьох конкурс - це початок кар’єри», - зауважує представник інвестиційної компанії Олександр.

«Під час написання прес-релізів та їх розміщення я пишалася своєю компанією, адже ми знаходилася на верхніх сходинках. Вважаю, що це добрий результат для компанії», - говорить представник інвестиційної компанії Яна.

«Популяризація – головна мета цього конкурсу. Саме тому, що мало людей знають про фондовий ринок», - переконаний представник інвестиційної компанії Михайло. Водночас, брокерські компанії, аби заохотити своїх клієнтів, проводять внутрішні конкурси та розігрують власні призи. «Ми як один з учасників ринку зацікавлені в тому, аби якнайбільше наших клієнтів були успішними та потрапили в топ-25, тому ми їх заохочуємо та стимулюємо. У тому числі ми проводимо внутрішній конкурс у якому є призи незалежно від того, посів учасник перше місце в абсолютній номінації, чи став кращим тільки серед клієнтів компанії «УНІВЕР», - говорить керуючий директор ІГ "УНІВЕР" Олексій Сухоруков.

Заявки на участь у конкурсі на "Кращого приватного інвестора" біржа приймає до 1 грудня, а самі перегони триватимуть до 15 грудня.