Призначення так і не підписали

Двічі за свою танцювальну кар`єру Матвієнко намагався залишитися в Національній опері України, але не складалося. У 2011 його офіційно було представлено Художнім керівником балетної трупи Національного театру опери та балету України. Та за два роки виявилося, що це був, певно, жарт. Адже з'ясувалося, що наказ про призначення так і не був підписаний керівником театру.

Буквально нещодавно я дізнався про те, що я не є художнім керівником балету і весь цей час ним і не був. Протягом усього цього часу проводив гастролі, виписував репертуар, виписував склади, я підписував заяви - багато що ще я робив, не маючи на те підстав. Це грубе порушення, це грубий обман - в першу чергу мене і моїх артистів, - сказав артист балету, заслужений артист України Денис Матвієнко.

Керівництво Національної опери заявило, що Матвієнко був зарахований на посаду артиста балету - провідного майстра сцени у 2011 році. З того часу його статус не змінювався. І додали - в театрі існувала вакантна посада художнього керівника балету, яку Матвієнко не займав. На цю посаду призначено народну артистку України Аніко Рехвіашвілі.

Ще одне звільнення художнього керівника

Інша історія, але теж пов'язана із зарплатами артистів, орендою театральних приміщень і неможливістю європейського театру триває в Полтаві. Художньому керівнику Полтавського обласного музично-драматичного театру Олексію Коломійцеву колектив висловив недовіру, а керівництво звільнило, заборонивши вже заплановані прем`єри.

Колектив відмовився працювати. Криза настала. Вони відмовилися працювати з цим режисером, і тому я видав наказ призупинити і почати працювати іншу виставу, іншому нашому штатному режисеру, - каже директор Полтавського обласного муздрамтеатру Олексій Андрієнко

Натомість, театр заробляє на оренді приміщення. За свідченням опального художнього керівника, це відбувається саме за рахунок репетицій та вистав.

Колектив Полтавського театру розділився - більшість проголосувала на зборах проти режисера Коломійцева. Частина - залишилися з новатором. Глядачі теж висловилися.

Конфлікт можна було вичерпати, запросивши митців та критиків на прем`єру режисера Коломійцева, але театр вирішив інакше.

Коли постійно тримати театр у стані законсервованому, як от трьохлітрова банка з огірками, то вже буде присмак концентрату, а не присмак свіжого чогось. Є, звичайно, комплекс великий в нашому театральному житті - це комплекс провінції. На превеликий жаль, Полтава - чудове місто, але вона живе тими ритмами, якими живе, - каже театральний критик Олег Вергеліс.