Про це в інтерв'ю LIGA.net повідомив гендиректор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін.
Читайте також: У "Борисполі" вказали на проблеми, що з'являються із заходом Ryanair в Україну
Так склалося, що цей термінал сприймається в експертному суспільстві, як якась священна корова і символ Борисполя. Але він сьогодні для нас, як валіза без ручки. Знести його ніби як шкода, а функціонально використовувати в найближчі роки важко,
– зазначив Рябикин.
"Тому концепція розвитку аеропорту до 2045 року передбачає будівництво другої черги нового терміналу на місці терміналу В. Швидше за все, до 2030 року стане питання про його знесення", – додав він.
Концепція знаходиться на розгляді Кабінету міністрів України. За словами Рябікіна основна її ідея полягає в тому, що на території, де сьогодні розташовані термінали B і D, буде створено один мега-термінал. Там буде реалізована двостороння галерея і дві злітно-посадочні смуги.
А термінал D з часом стане Point-to-Рoint - терміналом, який також сконцентрує під своїм дахом лоукост і чартерні перевезення.