Як попередили в Київській міській державній адміністрації, причина помилок у комунальних платіжках пов’язана із системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників.

В разі невідповідності киян просять звертатися до будь-якого з 9 районних центрів комунального сервісу (ЦКС), які приймають споживачів, незалежно від місця проживання. ЦКС працюють з понеділка по суботу включно.

Читайте також: Чи заберуть субсидії: у кого, чому і що натомість

Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням можна також у центрах обслуговування "Київводоканалу".

У прес-службі "Київводоканалу" наголошують, що у випадку невідповідності показників у платіжках необхідно сплатити за послуги згідно з фактичним споживанням. Відтак споживач повинен вказати в графі до сплати суму, яка відповідає реальним обсягам, помноженим на чинний тариф.