Виробник катера – київське підприємство "УМС-БОТ" наполягає, що прикордонники повинні думати про виконання своїх завдань, а не відволікатися на технічні несправності чи дрібні незручності. На українському катері вони зведені до мінімуму.
Човен завдовжки 11,5 метрів, розрахований на 8 осіб – 3 членів екіпажу та 5 пасажирів. Два дизельні двигуни Volvo забезпечують потужність катера у 660 кінських сил. Звісно, всіх "конячок" використовують нечасто, – крейсерська швидкість становить лише 50 кілометрів на годину. Але в критичний момент, коли потрібно розігнатись або ж буксирувати інший човен, цей катер не підведе.
Читайте також: Озброєний сторож морських кордонів України: чим вражає фрегат "Гетьман Сагайдачний"
Загалом UMS-PATROL сконструйований для відносно спокійного Чорного моря і легко може витримати шторм у три бали, на практиці ж катер витримував і більше. Ще одна перевага – дальність маршруту: в економному режимі катер може проплисти 500 кілометрів.
Усі матеріали і меблі – такі, що витримають постійні хвилі й контакт з водою. До прикладу, це і спеціальні крісла, й навіть електродроти. Для мокрого одягу облаштовано універсальну сушильну шафу.
Завдяки цим катерам уже вдалося врятувати декілька десятків людей. Зрештою, кияни запевняють: UMS-PATROL підійде не тільки військовим, оцінять його ще й рибалки та дайвери.