Наразі йде дискусія. Є й противники ініціативи.
Читайте також Київ увійшов до 100 міст за якістю життя: на якому місці столиця
Кожен киянин знає, що дорога між Бессарабським ринком та ТРЦ "Арена-Сіті" це де-факто щось середнє між паркувальним майданчиком, пішохідним переходом та повноцінним автомобільним шляхом.
Для пішоходів — це своєрідний квест, як прострибати на протилежну сторону між трьох смуг, дві з яких займають припарковані автомобілі,
– підкреслює автор пропозиції, депутат Григорій Маленко.
Прихильники запровадження пішохідної зони наводять такі аргументи:
- Бессарабська площа — це історичний ринок, місце унікальних закладів харчування та розваг, проте її потенціал стримується насиченим дорожнім рухом. Створення пішохідної зони допоможе економічному потенціалу в цьому районі.
- Бессарабська площа щороку посідає перше місце по забрудненню повітря у Києві, ця проблема спричинена значним трафіком навколо ринку.
- Безпека та комфорт для киян. Адже на цьому відрізку дороги регулярно створюються аварійні ситуації.
Противники ініціативи зазначають, що втілення такої ідеї в життя, може створити нові проблеми для автомобілістів. Адже після перекриття Бесарабського проїзду треба буде шукати альтернативу для проїзду.