До речі, саме у "Чорну п'ятницю" відвідувачі SkyMall сформували найдовшу чергу у ТРЦ в країні, що було зафіксовано представниками Національного рекорду України. Одномоментно черга у ТРЦ нараховувала більше тисячі відвідувачів.

Такий ажіотаж навколо SkyMall можна пояснити декількома факторами. По-перше, згідно з дослідженням соціологічної компанії "Aktivе Group", SkyMall знають 90% киян та гостей столиці. А цього року у ТРЦ відбулись якісні зміни, які формують у відвідувачів відчуття безпечного простору, зокрема в умовах карантину.

Наразі в ТРЦ оновлена система освітлення, кондиціонування та клінінгу, який відповідає всім необхідним нормами санітарної обробки приміщень. Відвідувачі ТРЦ мають можливість зробити тест на антиген, а всі магазини, заклади харчування, дитячі майданчики та кінотеатр працюють згідно з нормами роботи в умовах пандемії.

Мікс брендів, представлених у SkyMall, дозволяють швидко задовільнити потреби у покупках для всієї родини. Колективи магазинів виконують всі необхідні заходи для безпеки своїх гостей. Відкритий простір фудкорту теж дозволяє комфортне розташування відвідувачів, навіть великих компаній.

У новорічний час на відвідувачів ТРЦ чекає низка сюрпризів. По-перше, з 15 грудня у SkyMall стартував місяць шалених знижок від 50 до 90% вигоди. По-друге, на зовнішній території ТРЦ працюють новорічний ярмарок та ковзанка. А величезна ялинка та гігантський новорічний декор вже приваблює киян та гостей столиці на яскраві фотозйомки.

Команда SkyMall започатковує сучасні засоби комунікації з клієнтами. Вже запущено Telegram-канал, де можна дізнатись новини, акції та події у ТРЦ. Активно розвивається YouTube-канал, готується до старту TikTok. А нещодавно у SkyMall з'явився власний телевізійний канал з інформаційно-розважальним контентом – ТВ1.