Вона запевняє, що офіціантка-стажистка, яка ще не знає всіх тонкощів роботи, грубо розмовляла із відвідувачем — бізнесменом Іваном Філіповичем, тому з нею обіцяють провести виховну роботу.
Окрім того, директор пообіцяла особисто зателефонувати Філіповичу і офіційно перепросити за неприємний інцидент.
А от стосовно брошури з корпоративними правилами, де основною прописана російська мова, розрахована, пояснює Волкова, на Москву, бо "Кофе Хауз" — російська мережа. І додала, що правило розмовляти виключно російською не діє.
Якщо вірити пані Волковій, в українських закладах правило щодо спілкування винятково російською не діє.
За словами ж бізнесмена Філіповича, який дав коментар "Українській правді. Життя", йому вже телефонували з кав'ярні.
"Пропонували каву. Біда в тім, що звільнять офіціанта і скажуть, що все чудово, але я за зміну позиції компанії "Кофе Хауз" в мовній політиці. Мені жертва-офіціант не потрібна, тим паче безкоштовна кава", — розповів він.
Нагадаємо, раніше бізнесмен Іван Філіпович на своїй сторінці у Facebook розповів, що у столичній кав’ярні персонал відмовляється розмовляти українською мовою, а керівництво російської мережі закладів просить відвідувачів розмовляти російською.