Щодня рекламу у київському метро бачать до 1,5 мільйона пасажирів. А левову частку прибутків від неї отримує не метрополітен, а приватні компанії. Власники найбільших із них – родичі впливового народного депутата з провладної партії.
Одна наліпка при вході станції метро коштує приблизно 250 гривень на місяць. Тисяча обклеєних листівок на рік – це вже три мільйони. А якщо додати лайтбокси на ескалаторах, наліпки на платформах, переходах, вікнах та дверях вагонів, вийде значна сума.
Читайте також: Хто насправді винен у вбивстві бійців у Дніпрі
Так, як виявилося, за рекламні оголошення КП "Київський метрополітен" не отримує нічого.
Чому комунальне підприємство не отримує прибутку від реклами, що переслідує пасажира на кожному кроці – дивіться у програмі журналістських розслідувань "Слідство.Інфо".