Тоді система зависла, проте деяким пасажирам все ж таки пощастило, і документи надійшли їм на пошту.
Читайте також: "Укрзалізниця" призначила нові поїзди, що з’єднають схід України із центром та заходом
Українці у соцмережах скаржаться на роботу "Укрзалізниці", адже багато хто планував свої поїздки у період новорічних свят завчасно.
4 грудня пасажири потягу до Костянтинівки також не змогли поїхати, адже їх проїзні документи так само анулювали, а провідники просто не пустили їх до вагонів. Всім, хто купував квитки онлайн, надіслали бланки замовлень, які треба додатково видруковувати у касі.
Люди не встигали, а потяг 126Л Київ – Костянтинівка закрив двері за три хвилини до відправлення. Пасажири благали відкрити, але провідники були невблаганні, бо вони ж начальники,
– написала Ольга Решетилова на своїй сторінці у Facebook.
Натомість в "Укрзалізниці" лише вибачаються, мовляв, система не витримала. Обіцяють, що найближчими днями всі гроші за не отримані квитки повернуть на рахунки пасажирів.
Експерт у сфері транспорту Володимир Шульмейстер наголосив, що пасажири мають вимагати моральну компенсацію у перевізника.
Експерт у сфері транспорту Володимир Шульмейстер
А от Тетяна Косянчук знайшла лайфхак, як не втрапити у халепу з квитками. Дівчина має бізнес – таємні мандрівки Україною, туристи лише перед виїздом дізнаються, куди вони прямують. Вона завжди купує квитки за допомогою спеціального бота у Telegram.
Зараз це єдиний бот в Україні, в якому можна здійснювати оплату прямо в середині Telegram. Це єдиний спосіб, за яким нам вчора вдалося купити квитки,
– додала Тетяна.
Юристка Тетяна Журавель сказала, що пасажири можуть не очікувати повернення повної суми, яку вони витратили на купівлю квитка.
Нагадаємо, що 4 грудня в онлайн-системі придбання квитків "Укрзалізниці" стався збій. Через це з людей взяли гроші, проте квитки не надали. Роботу сайту з продажу квитків вже відновили. Людям починають надсилати придбані квитки на електронну пошту або повертати гроші.