Втілити цю точку зору має гібридна модель Buick LaCrosse.

Автомобіль оснащений чотирициліндровим бензиновим двигуном та системою eAssist. Вона складається з електромотора, літій-іонної батареї та блока управління з "розумним" програмним забезпеченням.

“Електромотор виробляє 15 к.с. та 107 Нм обертового моменту. Це дозволяє великому та важкому седану зрушити з місця без використання бензинового двигуна. Далі у дію все ж вступає традиційний силовий агрегат. Це 2.4-літровий Ecotec, потужністю понад 180 конячок. Він працює у тандемі з новим шестиступінчатим "автоматом", що забезпечує хорошу динаміку і помірний розхід пального. Заощаджувати бензин допомагають також функція “старт-стоп” та система рекуперації енергії при гальмуванні. Загалом гібридний LaCrosse споживатиме на 26% пального менше, аніж звичайний”, - розповідає Деріл Вінсон (компанія Buick).

Сприяють економії пального і покращені аеродинамічні показники та шини з низьким опором коченню. Окремої уваги заслуговує активний контроль повітряного потоку. Спеціальні жалюзі з електронним управлінням на решітці радіатора на великій швидкості закриваються. Це забезпечує менший опір і відтак нижчий розхід. А на малій швидкості решітка відкривається, що покращує охолодження двигуна.

“Такі нововведення дозволяють непогано економити пальне. При цьому, автомобіль має хорошу динаміку і добре прискорюється. Сидячи за кермом, Ви й не подумаєте, що це - гібрид”, - каже автомобільний експерт Майкл Вотерман.

Єдине, що видасть "гібридність" нового авто - панель приладів. На ній розташований економетр, який повідомляє водію наскільки марнотратна його манера їзди.

Система eAssist увійде до стандартної комплектації Buick LaCrosse 2012 року. Орієнтовна ціна седана у США - $35 000. Якщо технологія добре себе зарекомендує, за 2-3 роки General Motors обладнає нею й інші моделі.